Candida Gejala - Alahan, Anxiety & Asthma Oleh kerana Candida penumbuhan yg terlalu cepat

Candida Gejala - Alahan, Anxiety & Asthma Oleh kerana Candida penumbuhan yg terlalu cepat

Adakah anda mengalami Candida gejala-gejala alahan, kebimbangan atau asma? Jika demikian maka hari ini saya akan membincangkan beberapa cara yang sangat berkesan anda boleh mencapai kelegaan daripada gejala-gejala ini dan apa yang anda benar-benar perlu lakukan untuk membetulkan masalah asas yang menyebabkan penderitaan anda.

Candida penumbuhan yg terlalu cepat Gejala Solutions!

Cleanse Colon: Tidak kira sama ada anda mengalami alahan, kebimbangan atau asma mereka semua berasal dari sumber yang sama, usus anda! Apa yang saya maksudkan dengan itu? Well dasarnya 60-80% daripada semua pengeluaran histamine anda berlaku dalam saluran usus. Apabila ini dibersihkan daripada gejala-gejala alahan dan asma dikurangkan dengan ketara. Jadi, anda perlu membersihkan usus! Bagaimana pula dengan kebimbangan? Baik bukan sahaja akan pengurangan histamine membantu beberapa bentuk kebimbangan, tetapi juga 90% daripada pengeluaran serotonin berlaku di dalam usus anda! Jadi, jika anda membersihkan mereka dengan teliti anda akan mengalami pandangan yang lebih positif dengan ketakutan kurang secara umum, hasilnya hud kemungkinan serangan kebimbangan berlaku berkurangan dengan ketara.

Anti-fungals: Mula makan bawang putih mentah setiap hari! Anda akan kagum pada berapa cepat gejala anda akan bertambah baik. Kenapa awak tanya? Oleh kerana bawang putih adalah salah satu bahagian 3 anti-fungals dalam merawat penumbuhan yg terlalu cepat candida, dengan pengurangan yis dalam badan anda, anda akan serta-merta berasa peningkatan atas segala gejala alahan, asma dan kebimbangan! Cara yang baik untuk melakukannya adalah untuk mengunyah ulas dengan sedikit air di dalam mulut sehingga tidak membakar atau cop ia ke dalam kepingan kecil dan menelannya turun dengan segelas air. 3-7 ulas sehari dan anda akan bebas dari jangkitan dalam masa yang singkat!

Perkara yang paling penting sudah tentu ialah anda ikut diet anti-yis dengan betul dan keluarkan makanan yang mencipta penyakit seperti makanan diproses, gula, alkohol, tenusu dan gandum. Bukan sahaja tetapi ini anda perlu untuk menangani punca kepada apa yang menyebabkan badan anda untuk membolehkan candida untuk tumbuh terlalu cepat di tempat pertama!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar