Menambahkan semula Badan Anda Melalui Spa

Menambahkan semula Badan Anda Melalui Spa

Setiap hari tahap tekanan kita meningkatkan manifold dengan kerja-kerja harian hidup. Sebahagian besar daripada kita mendapatkan kesejahteraan melalui pelbagai saluran seperti hiburan, keluarga, persahabatan dan sebagainya. Semua ini adalah baik dalam cara mereka sendiri tetapi manusia dengan alam semula jadi sentiasa berusaha untuk pusat-pusat holistik untuk fizikal dan mental make-up. Secara tradisinya, spa berasal dari kaedah holistik fikiran nafas baru dan badan. Dalam erti kata yang ketat kita boleh mengatakan ia hanya satu dahan-dahan pohon rawatan tradisional Ayurveda. Spas juga dikenali sebagai "istana keamanan", membantu kita mendapatkan semula kawalan ke atas daripada kewarasan dan membolehkan kita untuk berbelanja besar pancaindera kita di dunia holistik kesihatan, membuat satu benar-benar berasa 'syurga'.

Terdapat banyak spa-spa di seluruh India yang boleh memberikan kita yang terbaik peremajaan melalui terapi spa. Di bawah terdapat beberapa pusat di India.

o Amatrra Spa - Amatrra Spa terletak di Hotel Ashok dan di Le Meridien di Delhi. Kesunyian antara dua dikir berturut-Om dipanggil Amatrra. Kesunyian ini adalah keselamatan dan dalam jangka bunga seseorang boleh mengalami kebahagiaan yang selepas sejam Lomi- Lomi urut Hawaii dan kering Floatation di Amatrra Spa. Satu boleh menikmati mandian herba, yang disediakan dengan ramuan Ayurveda dan kelopak bunga. Pancuran mandian Vichy juga menyediakan urutan hujan, memberi tumpuan kepada mata dan melegakan ketegangan dan merangsang minda dan badan. Terapi ini membantu mengurangkan melegakan kesakitan, meningkatkan tenaga, mengurangkan tekanan darah, kaunter ketagihan, dan menghapuskan toksin.

o Kaya Kalp - Terletak di Agra, ITC Mughal menjadi tuan rumah kepada salah satu spa terbesar di India, Kaya Kalp - The Royal Spa. Lawatan ke spa boleh dipertimbangkan perjalanan melalui dunia yang mewah dan memanjakan ... Dalam gaya hidup agung ini, Kaya Kalp - The Royal Spa menangkap warisan rohani dan perubatan dari Dinasti Mughal. Sebagai contoh, warisan Babar ini buah diserlahkan melalui mewah 'Delima Aromasoul Urut', yang berfungsi untuk menyahtoksik, memulihkan dan meningkatkan deria. The 'Delima Ritual Scrub', diikuti dengan butang 'Delima Infusion mandi', boleh dianggap yang paling dalam terapi yang menenangkan - dalam suasana taman swasta sambil menghirup segelas baru diperah delima penawar.

o Ananda - Tipped menjadi resort terbaik di Asia Selatan dan spa, 'Ananda, bermakna kebahagiaan dan kepuasan diri-dalam bahasa Sanskrit. Setelah tempat tinggal Maharaja Tehri Garhwal, Ananda adalah jelas destinasi yang dipilih pengembara hari ini - percutian, gaya hidup dan perniagaan semua digabungkan menjadi satu. Ananda menawarkan rawatan muka Pelbagai menggunakan asid buah-buahan, minyak tumbuhan tulen, nutrien marin dan kolagen, spa menawarkan segala-galanya.

o Kaivailya Spa - mewah ini mungkin tidak cukup untuk bersaing dengan ITC atau Meridian tetapi spa kecil di Pushkar Resorts adalah layak untuk dikunjungi jika anda berada di Pushkar. Terdapat jenis darjah tiga kemudahan urut disediakan oleh Pushkar Resorts; a) urutan badan Sewara b) urutan badan Standard c) Ketua dan urut bahu. Selain dari itu terdapat pedicure, manicure, mandian wap dan jakuzi disediakan. Satu juga boleh memesan makanan organik dan minuman yang baru ditanam di kebun mereka sendiri.

o Roots Asia - Roots Asia adalah a Luxury Day Spa untuk wanita di Delhi - Mekah kecantikan untuk badan dan minda, membawa kepada wanita dalam dunia mereka sendiri untuk benar-benar berehat dan meremajakan. Diilhamkan oleh budaya kuno di seluruh dunia, Roots Asia telah mewujudkan satu konsep rawatan yang memasukkan teknik dan falsafah dari seluruh dunia ke dalam campuran kuat rawatan sesuai untuk zaman kita. Baru-baru ini telah diberikan anugerah spa mewah yang terbaik, Bali Massage ialah urutan unik yang ditawarkan oleh spa ini yang menggabungkan pukulan berirama seperti tarian Hawaii terhadap belakang anda, kaki dan leher, yang membantu untuk melegakan ketegangan otot.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar