Foot Detox

Foot Detox

Terdapat banyak cara untuk detox badan anda hari ini. Dan kita memerlukannya. Ia seolah-olah bahawa terdapat toksin mana-mana. Kebanyakan adalah buatan manusia, jadi kita hanya diri kita sendiri untuk menyalahkan. Jadi apakah pilihan untuk detox yang betul?

Anda boleh pergi pada diet detox. Ini tidak akan melibatkan makanan yang diproses, banyak buah-buahan dan sayur-sayuran, minum banyak air, alkohol, dan itupun anda tidak pasti bahawa badan anda tidak mengambil dalam racun dari makanan yang anda makan.

Satu lagi kaedah detoksifikasi badan anda untuk masuk ke dalam bilik wap atau sauna dan menderita. Ini bukan semua orang, terutama jika anda berada di had masa.

Cara yang lebih mudah adalah dengan menggunakan detox kaki. Ini adalah berdasarkan kepada refleksologi. Reflexologists percaya bahawa semua organ-organ anda disambungkan kepada kaki anda. Toksin telah disediakan dari organ-organ; ia bergerak ke bawah badan anda dan berkumpul di kaki anda. Dari sana ia boleh ditarik keluar. Terdapat beberapa cara untuk melakukan perubahan ini. Dalam artikel ini saya akan melihat salah seorang daripada mereka.

Ionik kerja detox footbath adalah yang membuat ion bercas positif di dalam air. Toksin bercas negatif. Bidang ion positif meneutralkan toksin yang kemudiannya dibuang melalui kaki.

Toksin dan bukan yang baik untuk mempunyai berkeliaran dalam badan anda. Mereka skru sekitar dengan keseimbangan pH semula jadi anda dan menjadikan badan anda kurang mampu untuk berurusan dengan penyakit. Bidang elektrik di dalam badan anda boleh meletakkan anda dalam keadaan asid adalah caj semula jadi terlalu positif. Jalur ujian akan membolehkan anda untuk mengukur keasidan badan anda.

Antara faedah-faedah menggunakan footbath adalah penyingkiran logam dan darah beku berat bahan, meningkatkan sistem imun dan fungsi organ, melegakan kesakitan dan sendi tegang artritis, dan tidur yang lebih baik.

Sebelum anda menggunakan mandi pastikan anda terhidrat. Hanya minum banyak air sebelum dan semasa sesi. Ia adalah lebih baik untuk kekonduksian.

Dalam artikel ini, saya cuba untuk menggalakkan kesihatan dan kesejahteraan. Jika anda sakit anda perlu berunding dengan seorang pengamal perubatan yang berkelayakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar