Menyembuhkan Asli Untuk ketiak Berpeluh - menghilangkan peluh ketiak Menggunakan 3 Mudah Pemulihan semula jadi

Menyembuhkan Asli Untuk ketiak Berpeluh - menghilangkan peluh ketiak Menggunakan 3 Mudah Pemulihan semula jadi

Malu dengan mereka yang besar, hodoh tompok peluh ketiak pada pakaian anda?

Sangat mencari penawar semula jadi yang berkesan untuk berpeluh ketiak?

Jika anda menjawab dalam afirmatif kepada soalan di atas, maka ini akan menjadi salah satu perkara yang paling penting dan berguna anda akan membaca hari ini.

Sebabnya:

Anda akan menemui 3 remedi menakjubkan mudah yang akan membantu anda buat sementara waktu mengawal peluh ketiak berlebihan - cepat, mudah dan secara semula jadi.

Jadi mari kita mulakan, hendaklah kita?

Remedy # 1

Menghirup secawan teh!

Percaya atau tidak, minum secawan teh panas sebenarnya boleh menyimpan peluh ketiak berlebihan di teluk. Diberikan, ia mungkin berbunyi agak gila untuk menghirup secawan teh panas apabila anda memecahkan di dalam peluh, tetapi ini adalah salah satu rahsia yang tidak bekerja dengan baik - jika hanya sebagai langkah sementara.

Remedy # 2

Chamomile Minyak

Bersabun badan anda dengan minyak Chamomile merupakan satu lagi penawar semula jadi untuk berpeluh ketiak yang membantu menjaga peluh berat di teluk. Yang berkata, pastikan anda menggunakannya ketika mandi, kerana ini membantu menghilangkan bau.

Remedy # 3

Serbuk penaik

Memohon jumlah yang kecil baking soda untuk ketiak anda selepas mandi, juga merupakan cara yang agak berkesan untuk mengawal masalah ketiak berpeluh berlebihan anda. Dan kerana kaedah ini adalah mudah dan cepat, ia pasti bernilai cuba.

Well, tidak ada ia - 3 penawar semula jadi jangka pendek untuk berpeluh ketiak anda boleh dengan mudah digunakan untuk membantu mengawal masalah ini memalukan peluh berlebihan. Perlu diingat bahawa walaupun ubat-ubatan ini hanya akan memberikan anda kelegaan jangka pendek, dan sudah tentu tidak dimaksudkan sebagai rawatan jangka panjang untuk keadaan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar