Kuku jari kaki Kulat - Vicks - ia Boleh Bekerja?

Kuku jari kaki Kulat - Vicks - ia Boleh Bekerja?

Pada masa kini, jangkitan kuku jari kaki telah menjadi satu masalah yang sangat biasa bagi berjuta-juta orang, dan bilangan lebih daripada 40 juta di Amerika sahaja. Mungkin, angka ini adalah terlalu tinggi dalam dunia keajaiban perubatan. Walaupun jangkitan kuku tidak berjangkit, kita perlu program pembasmian khusus untuk mencegah penyebaran penyakit itu pada masa depan. Ia adalah benar-benar menjengkelkan orang yang dijangkiti kerana jangkitan kulat kuku jari kaki adalah satu perkara yang hodoh dalam melihat yang mereka tidak boleh berjalan di atas jalan tanpa sarung kaki. Oleh itu, ia boleh membangunkan kompleks dalam mereka ketika mereka tidak tahu bagaimana untuk menghilangkan kulat kuku jari kaki. Kadang-kadang, jangkitan boleh menyebabkan bau yang tidak baik, dan orang yang dengan jangkitan mungkin merasa terpencil apabila dia berada dalam satu pasukan rakan-rakan atau jiran-jiran.

Kuku rawatan kulat:

Jangan anda mempunyai apa-apa penyelesaian bagi masalah ini berlaku? Tidak, ia adalah salah kerana ada sesetengah ubat dan salap. Rawatan rumah juga boleh datang untuk membantu di sini. Tetapi tidak ada jaminan untuk sejumlah kesembuhan dengan rawatan ini. Di sini saya ingin membawa perhatian anda kepada produk perubatan terkenal dipanggil kuku jari kaki Kulat Vicks Vapor Rub. Pernahkah anda mendengar bahawa Vicks boleh menyembuhkan jangkitan kuku jari kaki? Ia tidak menghairankan bahawa ramai orang kini menggunakan Vicks untuk kulat.

Vicks untuk kulat kuku jari kaki:

Bersama-sama dengan produk-produk lain yang mempunyai ciri-ciri anti-bakteria, Vicks adalah produk lain yang disyorkan untuk jangkitan kulit bakteria. Ramai orang yang yakin dalam menggunakan Vicks. Selepas menggunakan Vicks untuk menyembuhkan jangkitan kuku, ramai yang telah sembuh penyakit mereka. Juga, mereka telah menghalang pencemaran lagi jangkitan. Walaupun selepas insiden terbukti, beberapa orang yang mempunyai keraguan jika Vicks boleh bekerja dengan berkesan. Vicks tidak benar-benar preskripsi oleh doktor tetapi ia adalah ubat yang biasa digunakan oleh ramai orang yang mempunyai jangkitan kuku.

Vicks boleh benar-benar menyembuhkan kulat kuku?

Sama seperti ubat-ubatan lain, kulat kuku jari kaki yang diubati dengan Vicks wap sapu juga di luar jaminan.

Kita tidak boleh memberi jaminan sejumlah pembasmian jangkitan kuku. Walaupun begitu, orang sentiasa menggunakan Vicks untuk menyembuhkan jangkitan kuku. Kebarangkalian untuk sembuh pasti bergantung kepada jenis jangkitan. Onychomycosis adalah jangkitan biasa kulat yang disebabkan oleh jenis bakteria kulat. Vicks boleh membunuh sebahagian besar daripada mereka tetapi tidak semua. Satu lagi perkara untuk mengambil kira adalah tahap jangkitan. Jika ia adalah keadaan yang baru muncul jangkitan, terdapat lebih banyak peluang bahawa jangkitan itu sembuh.

Jika jangkitan yang teruk, ia memerlukan sedikit penjagaan jangka panjang dengan penggunaan Vicks ke kawasan yang dijangkiti. Jika ia tidak berfungsi untuk kepuasan anda, maka anda perlu membuat keputusan rawatan laser yang sedikit mahal. Anda seterusnya boleh mencegah terus merebak jangkitan kulat oleh beberapa kaedah atau lain-lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar