Terapi Alternatif dalam Kesihatan dan Perubatan

Terapi Alternatif dalam Kesihatan dan Perubatan

Hanya kerana media tidak berfikir dengan baik tentang terapi alternatif dalam bidang kesihatan dan perubatan (mengapa mereka, mereka bergantung dengan besar kepada hasil yang diperolehi daripada iklan dadah), tidak bermaksud untuk mengatakan bahawa mereka tidak sangat berjaya dalam bidang mereka melayan.

Ambil homeopati. Adakah anda tahu bahawa homeopati boleh menyembuhkan gigitan ular beracun? Dan katarak? Dan kanser?

Nah, untuk tegas jujur, homeopati tidak melakukan penyembuhan. Ia membebaskan mereka yang tersumbat di dalam hatimu, supaya anda boleh menyembuhkan diri sendiri. Hal ini dengan merawat anda, bukan penyakit yang telah anda. Ini adalah unik dalam kesihatan dan perubatan, mari terapi alternatif bersendirian dalam kesihatan dan perubatan.

Tidak ramai yang mengetahui tentang skop yang besar homeopati mempunyai. Ia disimpan baik tersembunyi oleh serangan media ganas. Ini adalah benar-benar difahami apabila anda sedar homeopati iaitu kos rendah. Sesiapa sahaja yang boleh melakukan banyak kebaikan menggunakan beberapa ubat biasa di rumah, tanpa mengetahui sangat banyak.

Ini adalah satu ancaman besar kepada keuntungan lumayan industri farmaseutikal besar.

Tetapi adakah ia membantu anda?

Mari kita lihat beberapa contoh.

Seorang wanita telah mengalami strok serebrum dan dalam keadaan koma. Selepas sebulan rawatan sia-sia, doktor mengisytiharkan kes itu sebagai harapan.

Nasib baik untuk dia, homeopati telah dibawa masuk.

Gejala yang unik itu sebelum dan semasa lejang telah diambil.

Beliau telah diberikan ubat homeopati yang sama, satu yang terdapat dalam semua kit pertolongan pertama untuk rumah menetapkan, kerap. Dalam masa dua hari dia bergerak matanya, berkelip dan berusaha untuk bercakap. Selepas satu minggu dia bercakap, bergerak lehernya dan meminta makanan. Dalam masa satu bulan dia berjalan dengan sokongan. Tidak lama selepas itu, dia pulih daripada semua fungsi mental beliau. - Rujukan Homeopati 4 Semua orang Mei 2009

Mari kita lihat satu lagi kes.

A baru dilatih doktor hospital telah diberi tugas menyelia kes harapan hepatitis C. Dengan sedikit yang perlu dilakukan dan fikiran yang terbuka, dia mula mencari sesuatu di luar skop bidang perubatan, sesuatu yang mungkin dalam skop terapi alternatif dalam bidang kesihatan dan perubatan .

Beliau mendapati bahawa asid alfa Lipoik (antioksidan) adalah seorang tabib yang hebat untuk orang yang fasik toksik. Selepas memberi pesakitnya tambahan ini, mereka semua semula.

Malangnya rakan-rakannya tidak mampu ini untuk keluar, kerana ia mengancam kerjaya mereka dan reputasi mereka. - Buku rujukan Dr. Berskson 'The Alpha Lipoic Acid Breakthrough'

Satu lagi kes yang menunjukkan bagaimana pengamal menyeluruh perlu apabila menggunakan terapi alternatif dalam kesihatan dan perubatan.

Pelajar muda perubatan telah diambil serius sakit tiba-tiba. Dia melawat doktor selepas doktor. Beliau telah ditetapkan segala-galanya daripada antibiotik untuk antidepresan dan segala sesuatu di antara. Tidak seorang doktor bertanya apa yang telah berubah dalam hidupnya hanya sebelum menjadi sakit.

Akhirnya dia bekerja ia keluar untuk dirinya. Sejak memulakan di universiti, diet telah berubah dari masakan rumah yang baik untuk makan anjing panas dalam pelarian. Apabila dia dihapuskan anjing panas dan natrium nitrat pengawet mereka dari diet, dia kembali sepenuhnya kesihatannya.

Mengawal kesihatan anda sendiri. Melihat di luar zon selesa anda untuk penjagaan kesihatan dan pemakanan. Mempunyai fikiran yang terbuka. Anda akan kagum pada berapa sihat anda boleh menjadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar